V.G's utspring

Denna förmiddag är det dags att ladda inför vallentuna gymnasiums student. Det känns som att jag i stort sett "känner" typ alla som går ut, eftersom det egenligen är min egen årskull. Idag blir det helt enkelt flakåkande och mottagningar. Jag tänkte att jag först ska förbi Malin och sedan ta mig till Maria, fler mottagningar hinner man nästan inte gå på om man ska hinna vara social och trevlig =P

Jag vill egentligen passa på att träna innan det är dags att fixa iordning sig etc... Men jag är fortfarande jättekraxig i halsen o har en förkylning i kroppen. Kanske blir en liten promenad, men då får man allt klä sig varmt i detta tråkiga väder. I tidningen står det att det ska bli 12 grader idag - det e ju för fasiken vinter *Brrr*

Lolle ska höra av sig när hon vaknar också... när kan det bli - 11 kanske?? ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0