1,2,3

Idag har jag gjort tre bra saker =)

Nummer ett.... Jag lämnade in arbetet som jag gjorde klart igår, vilket ledde till att jag inte hade ngt att göra på lektionen... Hjälpte Lolle lite grann med hennes arbete... *wiiiie* tycker verkligen psykologi är kul!!

Nummer två... Har varit på körlektion... Hade egentligen ingen lust alls att åka till täby idag, men väl där var det kul som vanligt. Peter, min körlärare e helt crazy... me like <3 *hihi* Körde betydligt bättre idag än min katastrof frå förra veckan.. men jag fick skäll ^^ Måste börja köra mer om jag vill ha mitt körkort till slutet av april... *morr*

Nummer tre... jag har varit på världens världsbästa spinningpass. Vet inte om jag fortfarande ser ut som en röd tomat i fejjan??!! men det kvittar, endorfinerna bara sprudlar!!

E sååå galet chokladsugen... ska nog öppna en förpackning som står här i vardagsrummet.. jag tittar på den nu =) Okej, det är inte min ätardag idag... men jag har varit galet duktig på träningsfronten!! BTW tittade in på min gamla inloggning från VRG... snyft säger jag bara... fick värsta nostalgi känslor. Det fanns MYCKET bra med den där skolan... OTroligt mycket bra när man tänker efter... Bara att dem flesta människorna kan man spy på... haha!! saknar inte klimatet där at all!!! =P

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är så duktig Frida! :)

2009-03-20 @ 10:15:06
URL: http://mbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0