Ännu ett arbetet e klart. . .

Haha, nu ska jag berömma mig själv ännu mer. Efter frukosten gjorde jag en mega insats och skrev klart ett helt arbete som legat och släpat efter sedan innan jul. Jag fick uppgiften av min lärare och ni kan inte gissa vad den gick ut på. En psykologiuppgift där man ska analysera "Frida" som har anorexi. Tror ni jag grät när jag fick uppgiften? Min lärare fattade precis vad det handlade om och var så snäll... Jag behövde inte alls göra just den uppgiften om jag inte ville. Jag ville!! Efter att jag fällt några tårar tittade Lolle och jag på varandra och brast ut i världens asgarv... *ler*. Nu är arbetet på fyra sidor iallafall färdigt!!!
 
Har precis ätit en god lunch på kalkonfilé, bulgur och fridas guccamole på avocado, lättkesella och vitlök ^^ Blev kanske lite väl mycket vitlök med tanke på att det endast var jag som skulle äta, men vaddå? e man förkyld så e man!!! HIHI


Läste även mitt nya nummer av fitness magazine som kom med posten igår <3


Väntar nu på att michelle ska komma förbi, vi ska dricka kaffe och sedan ta en promenad där ute i solen. Värsta myspys! Lägger upp några bilder på det nyinköpta:



     Örhängen för 29:- Värsta fyndpriset på Ur&penn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0