ännu ingen träning :(

Jag är inte längre en zombie, vaknade pigg i morse. Däremot har hela familjen åkt på världens mega förkylning =( Såååå trist. Nu är det inte mitt psyke som hindrar mig från träningen (zombie-trött) utan nu är det heeela kroppen som protesterar *snyft*. Jaja, kom i alla fall ut på en promenix med Michelle igår, vi tänkte gå ut och gå idag också. Men då får det allt bli en lugn promenad så jag inte sjuknar in helt inför helgen.

 
Michelle på arlanda, då vi åkte till G.C.


Ser fram emot att få lämna in mina tre arbeten idag.... Men jag ser INTE fram emot dagens mattelektion. HATAR matte och även min matte-lärare!!! (kanske inte så bra att skriva här över internet??) =P Har nationellt prov nästa vecka så det är bara till att bita i det sura äppet! Önskar er en bra dag allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0