Då livet e som bäst ;)

Vaknade strax innan åtta idag och kände mig oförskämt pigg... Det resulterade i att jag drack ett stort glas vatten och sen gav mig av på en timmes morgonpromenad (ni vet, dem där som jag alltid skjuter på *ler*). Väl hemma hade benen fått köldskador eller ngt liknande. Tog en snabbdusch och gjorde sedan frukost till mig. Sitter nu i soffan och har läst tidningen, betalat en massa räkningar och varit inne på diverse hemsidor.

Måste snart försöka hasa mig iväg till skolan.... Blev frusen efter frukosten och vill verkligen inte röra mig från soffan och min sköna fleecepläd. OCH, vad ska man ha för kläder på sig idag då??

Vilka värdsliga problem jag har ;)


Om man ändå kunde få morgonpromenera på stranden *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0