En veckas "ledighet"

Visst, låter det najs? Jag vet, jag har en veckas uppehåll från skolan, ett såkallat Frida-lov. Resten av klassen läser Engelska hela veckan, och jag e redan klar med den kursen! Däremot vill jag påpeka att en veckas ledighet från skolan INTE innebär en veckas ledighet... Har en massa saker som ska göras den här veckan. Har bokat in en hel del så som tandläkare, hudläkare, körlektioner etc... och så ska jag försöka få klart två skolarbeten som ligger och släpar efter... Jag får helt enkelt ta mig i kragen nu och se till att få det gjort!

Fast det där med att ta sig i kragen... Satte klockan på halv åtta idag för att jag skulle upp och ta en morgonpromenad innan frukost, ni vet dem där promenaderna som jag alltid försöker komma upp till men aldrig lyckas med... Istället sov jag till strax före nio *hihi* och det var faktiskt grymt skönt!! Efter ett snabb-besök inne i stan åkte jag till gymet. Idag började jag med min TUNGA PERIOD, vilekt innebär 4 set med 6-8 reps i varje. Det är alltid så skönt att träna tungt!! *hihi* Rygg och biceps blev det idag med avslutning på trappmaskinen.

Lolle kom hit efter middagen, vi tog en promenix till Jerry för att lämna tillbaka en film vi lånat av honom. Väl hemma tog vi ett bad. Har helt klart haft en bra dag! Mår tyvär lite illa just nu och ska försöka bädda ner mig själv och hoppas att jag mår bättre när jag vaknar imorgon. Godnatt!!


"En bästa vän är som en fyrklöver: svår att hitta & tursam att ha"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0