Ett prov avklarat

Tog mig upp till första lektionen i skolan idag *weeiii*. Vi har haft religion fram tills lunch. Idag gick vi igenom frågor som "vad är meningen med livet", "varför finns jag" etc.... riktigt intressant! I den kursen har vi endast två lektioner kvar innan heela kursen är avslutad, så på fredag blir det ett ämne mindre att tänka på.

Efter lunch letade jag upp Rickard som är lärare i historia. Han satte mig i ett litet rum och jag fick skriva mitt prov som jag inte pluggat till alls. Men jag tror nog ändå att det gick bra, det är ju egentligen bara jag själv som ställer alldeles för höga krav och sätter alldeles för mycket press på mig själv. Jag vet att jag är duktig, jag vet att jag egentligen kan!

Har varit och tränat nu, ett riktigt härligt pass. Tränade ben och mage med 30 min avslutning på crossen. Har duschat, nyss ätit mellis och sitter här för att vänta in klockan... snart 16!! *hihi* Åh, jag e så grymt godissugen, vill ha lite choklad att äta på... Ska fösöka att hålla mig och inte gå iväg till Lidl på dem 50 minutrarna jag har innan jag börjar mitt pass.

Ikväll e det Grey's, längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0