Grym motivation!!

Jisses... va starkare idag än jag någonsin skulle kunnat tro... Gjorde dips efter dips, tog i under bröstpressen så jag trodde jag skulle gå sönder... Åsa berömde och var lika stolt som jag *Smile*. Det har hänt grejer sen jag startade med personlig träning hos henne. Sitter i soffan nu och mår kanon i psyket, men magen verkar inte riktigt hänga med??? vad händer?? kokade pasta med kyckling o sås efter träningen men har bara fått i mig halva portionen... Jag som älskarrrr mat mår nu illa... usch =( Jag vill äta och få i mig vad kroppen behöver, speciellt efter träningen... men men... aptiten kommer väl tillbaka?? Får hoppas det!! =)

Ska hoppa in i duschen strax och göra mig redo... Ska sedan ta bussen till mammas jobb. Därifrån ska vi åka till Kista. Shopping och bio står på schemat... ska bli en härlig kväll, bara mamma och jag <3

Får se till o dricka mängder med vatten nu och ta en huvudvärkstablett också... lite ont i huvudet??!! Var kommer allt ifrån?? *hihi* Trevlig kväll allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0