Gym&Sim

var man uppe med tuppen igen. Står på jobbet och är (återigen) en zombie... Fortfarande sjuk, eller grymt sjuk kanske jag ska säga. Fast jag känner mig ganska glad =) Ska försöka ta mig härifrån så fort jag kan men ja var tvungen att ta mig hit för att öppna upp stället. Svettas något enormt just nu... *puh* Vill ta av mig jobb tröjan men det får jag ju inte *leeer*

När jag kom innanför dörrarna här imorse såg jag också att dem (efterlängtade?) bilderna på personalen har kommit upp ovanför receptionen. Jag ser ju inte riktigt klok ut *haha*,.... ÅH jag har saknat det här stället, över en vecka sedan jag var här... me love <3

 
Älskade arbetsplats och gym <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0