I full gång....

Nu är träningen på topp!! Kan verkligen inte säga annat. Idag sitter jag här med vääärldens träningsvärk, främst från onsdagens ben-pass. Igår gick jag på Åsas spinning, hon hade precis bytt pass vilket innebär ny musik =) (men också att man tror att man kan bättre än vad man gör) Det var roligt som vanligt! Idag var jag här på jobbet tidigt imorse. Egentligen skulle jag och Åsa ha PT, men jag ser för tillfället ut som en vandrande pinne som gör allt för att inte böja sina ben eftersom träningsvärken gör ondare då. Istället tog vi en timmes massage *njööööt*. Sen gick jag till skolan och efter skolan var jag tebax på jobbet för lite egen träning. Blev bröst, axlar, triceps idag med avslutning på trappmaskinen.

Igår kväll var vi hemma hos syster och firade Emilia som fyllde ett år!! =) Lilla tjejen som har blivit så stor...
Nu har jag tjejerna över på middag, vin och musik. Vi har det lovley!!!! Får se om vi ska vidare ikväll... Puss på er* ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0