Jag är död

Herregud.... jag säger inte annat än "fy faan". Har precis tränat rygg och bicepspass med Åsa. Jag är HELT död. Jag skojar inte... heeelt död. Mina händer värker av alla jävla valkar som blivit av vikterna, dom är illröda!! Mina muskler värker... Och jag är slut i huvudet... =)

Ska rulla till skolan strax. Sedan ska jag förmodligen träffa Malin och ta en fika eller något, lilla tjejen!! Det var så grymt länge sen vi sågs.. Börjar jobbet 18 idag, det nya schemat börjar gälla från och med den här veckan så ikväll blir det till att stänga gymet också. E nästan lite nervös *ler* För det var så länge sen jag gjorde det, flera månader sen... MEn allt går ju som sagt på rutin..

Skriver senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0