Kasta sig i sängen...

Var i skolan en liten stund idag, men gick hem efter första lektionen för jag höll på att somna på bordet när läraren hade genomgång. Väl hemma kastade jag av mig jacka och skor och slumrade till i sängen. Satte klockan på en timme. Stängde av alarmet när det ringde. Sov en och en halv timme extra efter det... Jaaa, så bra gick det att plugga idag ^^

När jag vaknade till liv såg jag att solen tittat fram, så jag satte på mig jacka och skor och tog mig ut på en 45 minuters promenad i solen =) Det var mys. Sitter nu på jobbet och har käkat upp en wrap. Börjar om tjugo minuter.


Solen e på väg och vi gillare

Kommentarer
Postat av: Anonym

plugga!

2009-03-17 @ 18:06:41
Postat av: Frida

Läs dagens inlägg.... Jag har pluggat ;)

2009-03-18 @ 10:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0