KBT

vaknade jag imorse också (haha, tur d vah??). Kände mig till en början pigg, slog upp ögonen när familjen började skramla i köket. Sedan kom "bakslaget". Jag drog täcket över huvudet en lååång stund. När jag väl gick upp märker jag att hela näsan är igentäppt och att halsen värker. KUL!!!! Jag har blivit en snorig zombie.....

Med förkylning och allt har jag precis bestämt mig för att stanna hemma idag, jag kommer ändå att få mera gjort här. (jag har ju redan tagit mig upp och mumsar frukost). Känns sååååå trist att jag inte har kunnat träna på fem dagar. Senast var i fredags!!!! Jag menar, jag var ju inne i värsta super-duper perioden. =)

Måste också berätta om gruppen som jag träffade igår. Vilken häftig känsla!!! Jag känner igen mig i alla på ett eller annat sätt. Behandlingen som vi kommer att genomföra (som också är ett forskningsprojekt) bygger på KBT och vi kommer att få med oss olika typer utav hemläxor. Känns verkligen som att jag har hamnat på rätt plats!! e överlycklig =)

På bussen in mot stan tog jag också tillfället i akt att ringa till chefen. Jag lyssnade för en gångs skull på min kropp (och på mitt plugghuvud som måste bättra på resultaten inför nationella proven). Har alltså tagit ledigt i helgen. Ska ringa moster och kanske komma på besök där?? BTW, jag "råkade" droppa in på Gina Tricot igår också *oops* köpte en massa fina kläder och även ett par jeans *se och häpna*, tänkte att jag ska ta mig ur träningskläds-träsket som jag går runt i för tillfället. Lägger upp bilder senare idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0