lördagens tristess

Jag känner mig så otroligt butter.

Jag mår inte så bra, men vill verkligen inte bara sitta hemma ikväll i soffan och inte göra någonting. Alla tjejer är upptagna, Pär svarar inte. Vet inte vem jag ska ringa... Samtidigt som det nog inte finns så många som vill vara med mig i mitt tillstånd. BLÄÄÄÄÄ!!

Igår lånade jag hela boxen av "The L word" av Michelle... ska kanske ta o titta igenom några avsnitt där och äta något gottish efter middagen.. Kanske bli jag på bättre humör då??

Fast det e ju såååå typiskt mig. Då jag inte har annat att göra och är rastlös kommer alltid behovet av att få äta på någonting.. Jag vet att jag inte mår bra av det, men samtidigt blir det som ett psykiskt begär som övergår i fysiska besvär... Jag blir helt enkelt såååå galen på mig själv... Förhoppningsvis ska jag väl lära mig någonting av KBT gruppen som jag precis börjat i, jag hoppas verkligen det!!!

Så till alla er som har planer för kvällen... have fun!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0