lördagskväll och söndagsjobb

Igår tittade jag och Michelle på nästan hela melodifestivalen innan vi gav oss av till Emelie där Wiman, Jimpa och Pär var. Väl där konstaterade vi att någon var riktigt på lyset.... Vilket ledde till en "vit" lögn --- Bob var ju tvungen att få mat!!! (michelles katt). Så vi två lyckades locka med oss Wiman och Pärpan till Mitch... Där satt vi en liten stund tills vi tog oss vidare hem till mig och min sköna soffa =) In rullade sedan Michelles lillebror med några kompisar, och efter tvåslaget droppade Mysen och Lollsh in hos mig efter att MG stängt...

Somnade väl runt fyra inatt.... Var nykter igår så det var inga problem alls att komma upp till åttatiden. Satte igång att laga matlåda till jobbet och gjorde frukost till mig o Pär. Vid tio började arbetspasset, rullade in där på jobbet på sekunden. =) Dagen har gått vädigt fort idag. Beror nog dels på att jag arbetat med Sofie <3, men också att en Ylva som ska börja arbeta hos oss gått dubbelt idag.. Riktigt rolig brud!!! me like^^

Inatt hände något pinsamt, jag tänker verkligen inte berätta vad. *hahahah*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0