Lunch

Jag är mot förmodan fortfarande kvar på la work.... Även om Anders får stå ut med en mycket irriterad och grinig frida... *förlåt Anders* Fast gullekillen har bjudit mig på lunch.. haha.. Jag hade ingen aptit alls, så sa Anders att jag fick äta upp hans fil och flingor =P *glaad* Sitter alltså och har en liten lunchrast just nu.  Har lyckats sälja tre avtal idag *weeiii* och druckit ett glas the och en mugg kaffe ute i repan, fast än man inte får.. *oops*. Men jag e ju sjuk så då e det okej... speciellt då jag drack the imorse då jag stod själv därute... Don't tell my boss!!

Lördagskvällen ser väl... lugn ut. =) Stackars alla mina läsare som inte längre får läsa om mina galna upptåg på partykvällarna *ler*

PS. hade inte tänkt att berätta men Pär sov hos mig inatt DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0