MAAAT??!!

är det en sån här dag och kväll igen då absolut ingenting känns kul. Har försökt ringa Lolle som vägrar svara o prata med mig, mysen är i stan, michelle hos sin pappa... AHHHHH!!! går mig själv på nerverna snart.... Tog ett bad efter middagen och ringde o pratade med Pär (som inte var så pratsugen). Hade hoppats på att det skulle göra mig på bättre humör. Nejdå, istället mår jag ju nästan sämre. Det väcker bara tankar och känslor om att jag saknar honom, att jag vill att det ska bli vi två. Pratade med honom lite grann i söndags o försökte få honom att förstå vad jag menade. Vi kom inte fram till något.

Jobbigt!!! Jag vill ju inte vara nån tjat-tjej som alltid ska ta upp och prata "allvar". Men samtidigt vill jag ha mer :'(

Hade en jobbig eftermiddag... efter mellis blev jag så otroligt sugen på att få stoppa något i munnen att jag började rota i ALLA skåp här hemma. Hittade inte mycket att äta, vilket nog var tur för annars vet man aldrig hur det skulle ha slutat. Usch, hatar mig själv när det blir sådär, början av en hetsätningsattack... Men imorgon börjar iaf. min nya gruppbehandling som jag tror kommer bli kanonish!! Måste ta någonting att äta nu också, men ska försöka tänka ut något strategiskt för jag vet hur jag blir sådanna här dagar annars. Det finns inget stopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0