Mitt-på-dagen-tankar

Det var inte länge sen jag skrev senast, I know... men jag känner just nu att jag bara måste få skriva av mig. Känns på något sätt som om jag är inne i en en slags livskris... (Oj, det där lät allvarligt) Det är nog inte så farligt, men just nu har energin och orken försvunnit totalt. Jag läser hälften av alla kurser som mina klasskompisar gör - ändå orkar/hinner jag inte med. Träningen går som på rutin, även fast jag faktiskt mår bättre utav den.. Och det är ju också så att det blir lättare att sysselsätta sig med ngåonting "kravlöst" när man har allt för mycket tankar som springer omkring i huvudet.

Helst av allt vill jag ta en lång paus, åka utomlands - till typ Thailand - i två, tre, ja helst fyra veckor. Bara få vara, sola och bli brun så jag känner mig fräsch igen. Vila ut mig, läsa alla böcker som ligger på hög och väntar. Jag vill äta god mat, utan att själv behöva laga den... Åh... blää för allt just nu!?

Drömmer också om att få flytta och börja om. På Mitt sätt. Göra saker för Min skull. Att helt enkelt få starta Mitt liv. För det är ju faktiskt så, jag har precis hela livet framför mig... och just nu känner jag att jag inte orkar trava runt i den värld som inte riktigt är min. Jag vill helt enkelt ha saker på mitt eget sätt och få bestämma själv... e det så konstigt att förstå? Och dessutom vill jag träffa någon som jag kan få ge all min kärlek åt. Jag längtar efter den där speciella känslan, och att få vara någons allt. Jag är ung, jag vet.... tiden kommer

"En vän hör sången i mitt hjärta & sjunger den för mig när minnet sviker"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0