Nattens bravader

Gårdagen var mycket lyckad!! Till att börja med glodde alla på mig då jag gick från bilen som pappa skjutsade in mig i, över gatan och in på Café umbra(?). Väl där möttes jag av Paket, Pocahontas och många övriga tolkningar av P. Vi åt mat under glatt humör och mycket sång. Vårt bord var helt klart mest taggat.. =)

Sen blev det en hel del dans... Men runt ett tiden började min hals att ge upp och jag hostade nästan blod. Så då ringde jag pappsi som kom och hämtade. Lolle, Mandi och jag stod ute och väntade på honom. Så kommer plötsligt en själ till springande. Maria hade druckit några rom & cola för mycket och beslutade sig för att åka med oss hem. Det var vi glada för då hon lättade upp hela stämningen i bilen hem. Till och med pappa satt och asgarvade åt henne. *ler* Självklart blev det ett nattbesök på donken..


Lolle sov hos mig och vi vaknade upp vid tolv idag, gjorde smoothies, kaffe och ägg och gav oss sedan iväg till skolan. Där hade vi en lektion och sedan gick vi och "fikade"/åt mellis på Caféet, det var lovley. Nu sitter jag i soffan och vill helst av allt slänga kameran i sjön!!! Den vill inte ladda över alla bilderna från nattens partaj *morr*. Har dessutom huvudvärk så jag ger upp nu. Ska istället börja kolla på min "The L word"- box som jag lånade av Mitch.


Kommentarer
Postat av: Maria

Några för många rom och cola är bara bra :) hihihi! Puss

2009-03-30 @ 18:35:03
URL: http://mbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0