På benen igen?

Det var länge sen jag skrev sist, dagarna e lite hektiska just nu.... I lördags kom moster med kusinerna på besök <3. Vi tog en liten promenad och åt brunch tillsammans, i söndags fyllde bror 20 år *Grattis*
Gick i skolan igår och efter det jobb till 21. Idag hade jag ingen skola men jag planerade att gå upp tidigt ändå för att plugga och ställde klockan på halv åtta. När klockan ringde vaknade jag med en extreeeem huvudvärk. Jag är inte den som brukar ha ont i huvudet, men idag drog jag bara täcket över ansiktet och kom inte upp ur sänger förrän halv tolv ungefär. Kändes som migrän eller ngt liknande. Med lite ipren, mat och kaffe släppte det sedan lite grann.

Så mycket han jag med mitt pluggande... Och jag som ska ha prov i historia imorgon... =/
Hade möte på jobbet idag klockan 14.00, började sedan arbeta 17... Får gå hem om drygt en timme, ska då titta på säsongspremiären av Desperate Housewifes... =) Ska bli mys!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0