Promenad och shopping

Har hunnit med att sitta en liten stund på fiket med michelle och Maria efter skolan, sedan tvingade mitch med mig till frissan. Satt där och underhöll henne i drygt en timme sen höll jag på att tråka ut (hon slingar och klipper sig), så jag gick hem!! Har precis druckit två stora glad vatten, inte ett gott tecken... funderar på att ta mig ut själv en stund och gå medans Michelle blir färdig. Så ska jag gå förbi centrum också och köpa ingredienser till en av mina favorit smoothie recept. Lägger ut receptet när jag har bilder på den färdiga drinken ;)

Måste köpa någon form av ansiktsmask också... Vi ska nämnligen ha spa eftermiddag här hemma, ska bli sååå fräscha (sry, fräschARE menar jag såklart) Kanske hinner jag med att sola lite också?? hm... Får ta o snabba på nu om jag ska hinna bli färdig innan mitch står o knackar på dörren *ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0