Så har en till helg gått

Hade en rolig fredag som jag skrev om sist, det blev lite att dricka, sedan vidare till våning vilket tillsist slutade på Moggen.. =) På MG träffade jag en av mina största ungdomskärlekar, vi dansade ihop ett bra tag på dansgolvet. Det är konstigt det där, hur kroppen minns gamla saker. Bara jag såg på honom fick jag en konstig känsla i kroppen, även fast jag vet att personen i fråga inte ens är intressant för mig i dagsläget... Wierd!! Sen vid stängning fick jag med mig trevligt sällskap hem iform av Pär...

Hm, joo, det är så att vi har börjat höras av lite igen, men inte alls som förra gången. Nu är det typ bara på helgerna. Konstigt nog har jag känt mig okej med det, på något sett accepterat var han står. Fast samtidigt, idag frågade jag mig själv när jag satt på bussen vad det egentligen ger mig förutom lite närhet. Vi pratar ju faktiskt inte på samma sätt som vi en gång gjort, Pär och jag hade verkligen en häftig connection i början. Jag får helt enkelt inte ut lika mycket av den personen längre.

Lördagen spenderades på Ekerö. Familjen hjälpte moster att flytta till en jättefin lägenhet i drottningholm. Hela flytten gick otroligt fort, har min organiserade moster att tacka för det ;) På kvällen åt papps och jag middag ihop, sedan mötte jag upp Lolle för att vi skulle ta oss till Våning. Men på våning var det inte som vanligt den kvällen, fullt med folk - och inte vilket folk som helst - en massa rock människor?? Aja, lollsh och jag tröttnade och gick hem till mig för att dricka öl & redbull vodka, vi hamnade alltså på för fest hos mig i mitt badrum. Där hade vi det fett nice med golvvärme, tända ljus och grym musik. *tihi*

I söndags ringde dem in mig från jobbet för att sitta i simhallen som badvärd, vilket jag tackade ja till... så där spenderades hela dagen och jag fick möjlighet att organisera upp mitt liv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0