Solsken

Godmorgon alla glada =)
Solen skiner och humöret är på topp. Ingen lektion idag eftersom den blev inställd, så jag ska strax försöka klä på mig och ta mig ut i solskenet för en promenad. E fortfarande inte frisk och måste därför ta det lungt med att höja pulsen, så det blir en mellanlångsam promenix ;-)

Har nyligen strukturerat upp mitt liv i min kalender, ser att det bara är 16 dagar kvar innan mamma och jag sitter på planet. Nästa vecka är det påsklov och ja tror att lagom mycket är inplanerat. I eftermiddag är det dags igen att åka in till stan för gruppträff, ser fram emot den!! Efter det är det jobb... Ska bli kul att få spendera lite tid där!!

Försöker mig på att ladda upp bilderna snart igen =P *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0