Söndagsmys

Hade en grymt trevlig kväll igår. Vi käkade god mat på våning (deras hamburgare), sedan rasslade människorna in där en efter en. Åh så kul att ha alla samlade <3 Dels var båda mina systrar, tony, mamma o pappa där, men också alla mina närmsta vänner. 

  Family samlad  (julen förra året) <3

Pär och jag möttes upp igår kväll också efter att han varit en sväng i Märsta. Vad han nu gjorde där??!! Vi låg och pratade i min säng, sedan konstaterade vi att vi inte var så värst trötta och vid halv sex tiden bestämmde vi oss för att ta en promenad upp till honom (som bor i bälsta). Något Jag ångrade då vi närmade oss slutet av promenaden. Då fick Pär smaka på Grin-Frida ... =) *hihihi* Har haft världens bästa MysSöndag. Vi sov till ett ungefär, duschade och åt lite frukost. Hans mamma var där och pratade en massa med oss, gud vad jag tycker om henne!!!  Sedan gick vi tillbaka till sängen och satte på en grymt bra film. Efter den somnade båda två och vaknade först då min mobil ringde. Time to go home and eat some dinner with my family. Jag gjorde det inte lätt för honom att bli lämnad där hemma ensam ;-) *leer stort*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0