Spamys

Det blev tyvär inga bilder på smoothien eftersom jag glömde nyckeln hemma och var tvungen att vänta i två timmar på att pappa skulle komma hem, fick därför göra den hos mysen.

Michelle och jag har precis avslutat våran spa-eftermiddag som startade upp vid fem tiden. Vi har badat fötterna i fotbad och peelat kroppen och en massa annat. Känner mig så härligt ren nu... *ler* Men som alltid gör sig förkylningen påmind så här mot kvällskvisten... Känner att jag strax vill rulla i säng och sova djuuuupt hela natten, ska upp tidigt och studsa imorgon. =P


 Hehe, kreativ middag!!  


   




Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag slänger in en liten kommentar och säger: JAG är HELT slut. Vet du, jag känner mig så ren att jag nästan vill rulla mig i gegga bara för att. Men någon jävel har bestämt sig för att det tydligen också är spa? WHAT lixom?? :D

Ps. Bob älskar den där oliv kräm grejen, jag får knappt behålla den på kroppen.

2009-03-26 @ 20:54:52
URL: http://michellefoundnemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0