Sushi efter träning

Vaknade runt 8 tiden idag och till min förvåning var mamsen hemma... Vi åt en god frukost tillsammans, sedan tänkte jag krypa tillbaka till sängen. Efter drygt 5 minuter säger mamma: Frida, du kommer bara att somna om och inte få någonting gjort idag. Hon har så rätt så!! Så jag tog till en kraftansträgning och reste mig upp och klädde på mig. Sedan tog jag mig ner till gymet och tränade ett ben-pass, mer orkade jag inte. Får ta mage och E.F.T ikväll istället med päronen. Efter träningen var jag vråålhungrig och gick förbi sushistället och köpte sushi =) Har glatt mumsat i mig den nu *smask*

Fick idag på jobbet även reda på att Maria, en av mina kollegor, nu också är gravid (eller, hon har varit det ett bra tag, typ 20 veckor redan). Det där stället är ett enda babyboom place right now. Dels Jenny, Karin, Carro som redan fött och Jessica som fick sin bebis den 7:e. Nettie är höggravid och nu även Maria... *hihi* Kanske ska haka på när dem ändå är igång?? näe... jag skojade ju såklart bara ^^

Ska snart till hudläkaren på karolinska och spruta in kortison i mina keluidaärr på ryggen, hoppas det blir bra. Ska även vara en bestämd själ nu som ska se till att min läkare skickar en remiss till uppsala så att jag får behandla alla dem andra ärren... e så sjukt jävla förbannad!!!

Aja, puss & kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0