Taxi

Är på jobbet just nu, här är lungt... Pratade precis med papps och taxi tuna (dvs. min pappa) kommer och hämtar upp mig när jag slutar - har man världens bästa pappa eller vad?? ;)

Tur för alla er som läser den här bloggen att ni bor i Vallentuna (det vet jag ju iof inte om alla gör), jag var totalt livsfarlig idag på körlektionen. *oops* Vet inte riktigt vad jag ska skylla på men det gick verkligen inte braaa ^^



Varför gör man det jobbigare och svårare än vad det är? Varför skicka sms? För att du bryr dig på riktigt? för att du har ändrat dig, vill få mig på fall igen? åh... Det gör INTE saker lättare... Träffade hans mamma på jobbet idag också, hon är såååå goo!! Kramade om mig både en och två gånger och småpratade lite =) Det gjorde mig glad !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0