trötta lilla trötter

Godmorgon gott folk.... Imorse var jag inte särskilt mänsklig. Trött som en jaaa, jag vet inte vad, snoozade jag länge med mobilen. Gick sedan upp för att äta frukost. Trodde ögonen skulle sprängas och kroppen dö så det blev sängen ett tag till. 25 minuter innan skolan började sa jag åt mig själv att skärpa till mig. Hade då övervägt att ringa och sjukanmäla mig 111 000 gånger. Tog all min lilla energi för att komma upp ur sängen, klädde på mig, lite smink och vipps var zombien i skolan.

Dagen outfit (på en minut):


Sitter nu hos Mysen, sprang över hit med bärbar data och en hel bunt med skolpapper. Här ska nu arbetas!!! I förra veckan skrev vi ju ett arbete om psykologi och psykisk ohälsa. Den här veckan ska vi analysera och "behandla" dem patienterna som vi gjorde abetet om... This is so fun =)

   
Mysen jobbar för fullt, medans Viktor latar sig i soffan. Fin arbetshörna vah?? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0