Vad händer med mig?

Jag kom iväg till skolan iallafall.... med kläder på =P *hihi*. Idag hade vi två lektioner psykologi. Ska hålla på med ett arbete i en vecka nu och sedan är även den kursen avslutad... Men lektionen var jobbig idag, psykiskt påfrestande. Det blev lixom som en rejäl analys av mig själv och saker jag gått igenom. Vi pratar just nu om beteendepsykologi och hur man utvecklas som människa genom saker som händer under uppväxten etc.. Riktigt intressant!!

Passade på att handla mat på vägen hem, mina armar var långa så att dem släpade i marken när jag kom hem, måste bli bättre på det där med att endast handla så att man orkar bära hem det. =) Väl hemma hade det kommit lite reklam. Öppnade (som vanligt) mammas utskick från Åhlens & Lindex, så nu har jag blivit kär i en massa kläder också...
 
Röda små söta skor från och en brun snygg väska från åhlens
 Och en suuuper söt klänning från Lindex -> Vill ha!!

Ska träffa Michelle efter middagen... Vi ska träna ihop =) Förmodligen crosstrainern och sen vill jag köra lite styrka för magen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0