Vad har jag gjort??

HAhahaha.... Det hände just något riktigt kul här på jobbet. Johanna var på väg att gå och jag håller på med kassan. Så kommer en kille fram till mig och typ stirrar??? på mig och står galet nära. Jag frågar: "eh, vad kan jag hjälpa dig med?" Han ba: "kommer du inte ihåg mig?? Juldagen!". Jag står som ett ännu större frågetecken och han säger: "Tänk på den du" ;-) Sedan ger han mig världens leende och försvinner iväg..

HJÄLP!! Vad gjorde jag på juldagen?? Hjärnan jobbar för fullt men jag har inget minne ALLS av den kvällen... Jag kom hem från Gran Canaria på julafton, kanske gick tjejerna ut på Våning?? *no idea* Ska bli spännande o se vad han berättar för mig då han tränat färdigt och det är dags att gå hem.. *leer*

Slutar jobbet om dryga timmen, ska bli skönt att få lägga mig i sängen <3

Kommentarer
Postat av: Maria

host trummisen host ;D hihihi

2009-03-31 @ 22:34:07
URL: http://mbjorn.blogg.se/
Postat av: Michelle

HOST jag HOST tror HOST Maria HOST har HOST rätt! :D

2009-04-01 @ 00:27:59
URL: http://michellefoundnemo.blogg.se/
Postat av: Maria

trummisen! Hahahahahahahhahahahahaahahahhahhaghhgahgs

2009-04-01 @ 12:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0