Var försvann aptiten?

Jovisst blev det et core-pass igår kväll... Mamma och jag låg där brevid varanda och gjorde miner... Bland annat kände båda två att då vi lade oss på mage så mådde inte magen så bra (jag vet, man ska inte äta för tätt inpå träningen, men det bara belv så) ... HAHA!! Idag har jag vilodag från träningen, skönt.

Är ganska inponerad över mig själv som lyckades gå upp klockan åtta idag också, vaknade helt utav mig själv. Jag känner verkligen att jag tagit hand om mig själv den här veckan =). Har nu dammsugit och plockat lite i rummet, även om det nog aldrig kommer att bli helt okej i mitt rum (har så mycket saker överallt). Men dt är iallafall bättre än det var innan =)

Ska strax åka till tibbletrafikskola och ha körlektion. Sen är det jobb ikväll, får se om dem lyckas hitta någon som stänger ikväll, annars måste jag göra det.

Försöker just nu febrilt komma på vad jag ska äta till lunch. Har under precis hela den här veckan inte haft någon aptit över huvudtaget.... Vet inte vad det beror på? Medicineringen kanske? Jag vet att jag måste äta men vill inte äta NÅGONTING alls just nu... Hm.. vad gör man?

Gott? Näe!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0