Var tog sovmorgonen vägen??

Jaha... Så var det helg, och Frida slår upp ögonen kockan åtta och kroppen vägrar att sova längre... Vad gör man?? Mamma och jag såg Män som hatar kvinnor på bio igår i Kista. Vilken underbart bra film, men också vidrig och gripande. Värd att se!! =) Då bion var slut vid halv tolv ringde Wiman. Dem var på väg till M&G (ovanligt va??). Spiknykter som jag var mötte jag upp dem där. Träffade på Pär också, han stod inte stadigt på benen kan man säga. Han mådde mycket dåligt och var så kelsjuk så jag undrade om det verkligen var han?

Man skaffar sig principer i vissa tillstånd, men vad är det egentligen som gör att man inte följer dem? Jag måste prata med Pärpan om hur jag känner och vad jag vill... Ska bara ta mig ork och kraft att göra det. Men faktum är att om han inte är redo att ge det ett försök, då tänker inte jag spilla mer tid på honom överhuvudtaget. Jag är ute efter ett förhållande, någon att få ge en massa kärlek till. Och om jag inte har någon annan att ge min kärlek till, då ska jag faan spara den till mig själv!! Så att jag kan lägga tid på mina vänner, se till att jag sover längre på helgerna och om jag mot förmodan skulle vakna tidigt så kan jag gå ut och ta morgonpromenader. Inte sitta och vänta på att någon ska vakna, någon som ändå ger sig av till Jimmy efter en stund.

Skärpning! Det är dags att höja värdet på Frida Bodin (moster jag älskar dina små citat) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0