Vårdepp?

Har precis gått  upp ur sängen och ätit frukost. Är fortfarande en zombie, fattar inte vad som händer med mig??!! Känner inte igen mig själv alls... Lr joo, börjar kännas som när jag hade min depression för två år sedan. Jag vill inte göra någonting just nu, bara ligga i min säng och dra täcket över huvudet. *snyft*!! Vill inte träna, inte plugga, inte göra någonting. Har arbete hela helgen med jag orkaaaar inte!!

Och som grädde på moset måste jag ta mig till stan idag, till ngt ställe som jag inte vet vart det ligger. Banhusgatan??!! aldrig hört talas om, och jag som är världssämst på att läsa kartor. Mamma kom och rädda mig!!!!

Ska vila ngn timme till, sen duscha och dra in mot staden. Med musik inpluggad i öronen!! Och kanske köpa en latte på espresso house i mörby... <3 Får göra dagen så bra som möjligt...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0