zipskväll

Har sån gryyym träningsvärk i typ alla mina muskler och fästen; överkroppen från träningen med Åsa igår och i underkroppen från löpningen. AJ!! Eller, skön-ont ska jag nog kalla det =P

Idag har jag och michelle tagit hand om oss själva =) Vi har ätit god sushi nere i centrum, fejk-solat lite och slappat härligt i soffan... Ska strax mumsa i mig chips... Har längtat efter dom... *hihi* Jag ska nog försöka mig på det här med ätardagar igen; en dag i veckan... och sedan hålla mig relativt strikt... snart e d ju för fasen beach 09... Närå!! Ingen hets... I like myself... *ler*

The guy har skickat sms idag (och ringde o pratade in meddelande på telsvar inatt)... jag får slå mig på fingrarna för att inte skriva tillbaka... Vill han något viktigt ringer han mig, that's it! Fast det svider....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0