1 Maj

Igår åt vi en mega-god middag, avslutade med en smarrig fruktsallad. Sen bar det av ut mot fackeltåget och majbrasan (allt detta för Emmas skull). Emma brukar sova vid sju egentligen men hon höll sig vaken till halv tio igår... =P Måste dock påpeka att majbrasan nere vid vattnet var den ytte-pyttigaste jag någonsin sett. Efter typ 15 minuter hade hela brunnit ner och det var inte längre särskilt kul... haha, det kan man kalla årets vallentuna-flopp!!



Sen tassade jag över till Maria där vi slötittade lite på TV, såg "The notebook", kelade med Bella och myste lite. Vaknade för drygt en timme sedan. Har ätit frukost och småpratat med mammsen. Fick ett mess från min jobbarkompis Anna för en sund sen. Hon undrade om jag skulle med ut ikväll... Trots jobb kan man väl inte låta bli att tacka ja?? *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0