Blandat

Vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva, det har inte hänt så värst mycket i mitt liv, samtidigt som jag känner att det behövs en uppdatering här på bloggen =P

Min lugna lördagskväll blev till en början lugn. Jag tvättade bort sminket och gick o la mig i sängen redan runt elvatiden. Kvart över elva får jag ett mess av Lolle som bönar och ber att jag ska komma till våning. Jag låg i sängen och råkade överväga en gång för mycket. På femton minuter befann jag mig sminkad och klädd, på våningen. Inte illa!! Och verkligen inte likt mig, eftersom jag hatar att gå ut alldeles för sent och speciellt inte då jag inte har förberett mig för det... men man slutar aldrig att förvåna :-)

Igår blev det i stort sett en familjedag. Jag övningskörde till Södertälje där Tony skulle titta runt lite grann på husvagnar. Och nu har bror min blivit med husvagn!! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, mer än att jag mer än gärna kommer att komma dit för grillkvällar i sommar *ler*.

Kom alldeles nyss hem från Tibble trafikskola, har övningskört i en och en halv timme och är nu helt slut. Ligger i soffan och har världens huvudvärk. Jag tror tyvär att det beror på någonting med vädret, har märkt att jag e kanske känslig när det gäller väderförändringar. om dryga 40 minuter får jag ta och  rycka upp mig eftersom jag ska ha PT med Åsa idag klockan två och innan dess måste jag äta lunch och förbereda mig mentalt för ett tufft träningspass. Gör mig förhoppningsvis lite gladare och piggare sen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0