Columna Vertebralis

Ny dag. Nya möjligheter. Ny energi.

Fick sova ut till nio idag, så jag är väl så gott som lycklig. Även idag ska dagen startas upp med en lååång körlektion, ska strax ta mig dit. Usch, tisdagar har en tendens att bli otroligt välplanerade... Gruppträffen börjar ju vid tre och sen blir det till att snabbt ta sig hem för att jobba hela kvällen. Jag börjar dock bli lite orolig för en sak... Barbro som leder gruppbehandlingen gjorde klart för oss första gången vi sågs att det inte går att man e borta för många gånger, absolut inte fler än tre för då blir det svårt att hänga med och vara delaktig i allt som hinner sägas. Jag har redan varit borta en gång då jag var i Grekland. I nästa vecka har jag utbildning och jag tror verkligen inte att jag kommer att kunna slita mig därifrån. Och om typ två-tre veckor åker jag till Gotland. Det blir tre gånger totalt. *oops* Aja, jag får göra en fuling och spela dum eller något... haha!

Håller som sagt på att plugga in alla kroppens skelettdelar och muskler. It's a pain in the ass.... Vem kom på språket latin lixom?? det blir bara till att nöta, nöta och nöta. Jag som e värdelös på sådant. Ta tillexempel glosor som vi fick i skolan. Har aldrig lyckats lära mig alla glosor typ en enda gång under min skoltid. Det e helt enkelt inte min grej att lära in saker utantill, eller nått sånt *ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0