Från Gotland

Tror ni jag blev lycklig då jag fick reda på att Camilla, som jag bor med, hade med sig sin dator med internet på??? =) Så nu kan jag skriva om vad som händer här heeela veckan. Just nu får jag massage av Camilla *ler* sååå skönt. Den här timmen e typ den enda lediga vi har på hela dagen och Ulle och jag passar på att sno duschen i en utav konfirmandernas stuga. Dagen har varit bra, började med konfirmand-väckning i form utav ett luciatåg. Alla måste trott vi var galna, men det e ju lite det som är meningen =P. Sen blev det frukost, lektionspass, lunch och tillsist fritidspass med en massa lekar. Egentligen hade vi planerat för att ha dem utomhus, men vi fick göra en sistaminuten lösning och komma på lite inomhus lekar. Mot slutet fick jag en otrolig överskottsenergi och drog ihop ett spontant afro-dance gympapass. Några killar tog bongotrummorna och fixade rytmen. Jag lovar, vi ska allt spinna vidare på den där dansen ;-)

Skriver snart igen <3

Kommentarer
Postat av: Ajka

Och du trodde att du skulle få tid över? :-)) Har fått ett sms ifrån dig andra kvällen och inget mer bloggande. Ditt rum är tyst. Saknar dig! Hoppas ni får ett trevligare väder än vad vi har i Sthlms området. Kram mamsen!

2009-05-20 @ 08:25:08
Postat av: Mysen

Du är saknad fina du! Längtar tills på fredag, du ska ringa direkt när du är in town.



love love love you! <3

2009-05-20 @ 13:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0