Fredag=ny helg!!

Dagen startades upp med PT träning med Åsa imorse. Det blev ett riktigt tufft bröst, triceps och axelpass. Jag går som Kalle Anka just nu eftersom mina muskler i benen verkar göra allt för att inte böja sig. I onsdags fick ju sig benen några rejäla omgångar. Träningsvärk alltså - det bästa men också det värsta som finns!! Har en sån kallad hat-kärlek till det. hehe.... eller, det är nog mest kärlek <3

Åkte sen in till stan för att träffa tjejerna från gamla skolan. Dem har jag inte sett på nästan ett halvår så det var mys. När jag träffade dem märkte jag verkligen hur mycket jag har saknat dom!!! Vi åt lunch och skvallrade i några timmar, sen blev det dags för mig att bege mig tillbaka till gymet. Börjar jobba snart, vid sju när jag slutar blir det till att studsa hemåt och äta lite middag innan SVERIGE-KANADA matchen börjar. Den får man ju inte missa!!! Hade helst velat sitta på våning och se den, men alla mina små vänner verkar ha annat för sig. Och själv vill man ju inte direkt sitta där.. HAHA!!  (kan ni ser er hur det skulle se ut? Frida sittandes där vid ett eget bord omringad av en massa hockeygrabbar... jag skulle nog vara ganska lost) Kanske kan jag lyckas fiska med mig pappa dit, annars blir det hockeykväll hos Bodins ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0