Home

Borta bra men hemma bäst. Det stämmer sååå bra!!

Efter dagens jobb tog jag mig hem och vilade lite på soffan och bläddrade i min nya fitness magazine. Efter det tog jag mig över till Mysen, vi gick o köpte kinamat och åt den där. För tillfället ligger Lolle och jag i min soffa och bara är. Vi har tittat på singing bee och är just nu galet sugna på någonting att äta. Helst av allt vill vi ha en nachotallrik från Våning... haha!!

Det ska bli skönt att bara få ha en lugn kväll idag. Igår när jag kom hem vid nio blev det att DIREKT åka över till Tony för att titta på hans nya boende. Det var mysigt, han kommer att få det bra där, speciellt under sommarhalvåret!!

Ska gå o kika om vi kanske har någon glass att äta på eller så, det är ju trotts allt lördag ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0