Hundvakt

Jag har vetat det förut.... Men det här bekräftar bara sanningen att JAG INTE ÄR EN HUNDMÄNNISKA. Visst, lilla Bella e typ världens sötaste och goaste hund men jag är redan nu en otroligt uttråkad hundvakt (efter ungefär 80 min). Inget ont mot henne, inte alls... Men det blir inte direkt att skaffa hund för mig. To bad!!

Väntar in Greys som börjar snart. Ska bli mys o titta på det!! Har hunnit få min "läxa" gjord, men nu är det verkligen mycket att tänka på och plugga in inför examinationen på söndag.

Imorgon fyller papps 50 år, gamla gubben *ler*. Vi är ett stort gäng på typ 35 personer som ska åka iväg på kryssning imorgon kväll med Birka Paradise... Ska bli sååå skönt och kul!! JAg längtar verkligen. Fast jag vet ännu inte vad jag ska ta med mig för kläder och jag måste ta med mig allting redan till gymmet på morgonen. Får se när jag ska ha tid att "packa" =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0