läsarsiffrorna går upp

Se där, kollade nyss på min statistik och såg att läsarsiffrorna på bloggen e på väg uppåt... Tänkte bara att ni läsare kanske ville veta det.. =P

Sitter o myser i soffan med pappsen. Har tittat på Greys nu ikväll vilket var väääldigt länge sen sist eftersom jag ALLTID arbetar onsdagar nu för tiden. Nu är det slut och jag lyssnar på en massa gamla låtar och msn:ar. Ska försöka hasa mig i säng strax, men jag gick ju upp så sent idag o känner mig inte direkt trött. Vilket värdsligt problem!! JAg brukar typ sova som en stock den här tiden..

Imorgon e det skola, länge sedan jag var där nu. Inte för att jag direkt vet vad vi ska syssla med. Typ förberedelser inför projektarbetet nästa år?? Känns lite väl att börja starta upp det redan nu... Kanske får man en fika-dag i skolan ändå?? hihi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0