Licensierad SI

Sådär
då... då var utbildningen färdig och jag licensierad Styrketräningsinstruktör =) Det hela har varit skiiit kul och jag är fullproppad med massa kunskap och energi. Nu längtar jag bara efter att få omsätta allting i praktiken och börja jobba med det här *ler*. Nästa steg blir nu att se till o ta mitt körkort. Alla datumen är ju inbokade så nu hänger allt på mig och hur mycket jag ger. Men jag SKA klara det. Ooops, nu har jag till och med lovat det inför er, bäst att jag håller det!!

Nu e det dags att packa för kväll åker jag till gotland som ledare på konfirmationsläger. Alla typ 100 personerna åkte redan igår, så jag kommer en dag sent. Ville inte riskera att missa någon del av utbildningen =P Så fram till och med fredag kommer jag inte att befinna mig på Sveriges fastland, men jag ska nog klara mig :-)

Hoppas att alla ni mår bra och ta hand om er tills vi hörs sen igen!! KRAAAM <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0