Mitch

Sitter i soffan och lyssnar på lite härlig musik. Michelle har loggat in på någons inloggning på spotify, och dem låtarna e helt underbara... Så jag vägrar att stänga av datorn och har inte gjort det på flera dagar, den får vila i "viloläge" istället... XP

Jag fortsätter att kämpa på med skelettet. Idag e det dags att dessutom börja nöta musklerna. Ni förstår inte vilken röra det är i mitt huvud just nu. Men allt sånt här e så gaalet intressant så jag kämpar på =P  Ska strax träffa Åsa för lite PT. Ska få nya övningar för ben och mage idag, så det ska bli kul. I måndags tränade jag ju med henne också. Fy faan vad ont jag har i kroppen idag. Jag kan knappt röra mina armar och min rygg - helt utpumpad!! Men det är ju samtidigt en härlig känsla *ler* Tiggde åt mig lite massage av mamma igår kväll eftersom jag hade så ont...

Maria e fortfarande i Gekland, jag hoppas verkligen hon har det bra <3

Och till dig min lilla Michelle, vill jag bara säga: Gör aldrig om det dära!!!
U scared the fucking shit out of me
   
 




Du är alldeles för fin för det,du är alldeles för bra för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0