*morr*

Åh vilken underbaaaar dag det har varit idag *not* Helst av allt vill jag bara stryka ett stort fett rött kryss över hela dagen. Visst började det bra imorse och i förmiddags. Men den där Risk 1 utbildningen - vilken värdelös sak!!! Snacka om att sitta bort fem timmar av mitt liv. Inte blev jag mycket klokare heller. Och en massa pengar kostade den. Plus att dem drog över tiden - när jag redan innan hade brottom!!! Som tur var stod taxi sthlm (papps) och plockade upp mig och körde mig i illfart (och ja, man kan köra i illfart och ändå köra lagligt!!) till jobbet. Här har inte varit en lugn stund på hela kvällen... Och nu äntligen hinner jag med att ta fem minuters andnings-paus och skriva av mig lite av min frustration. Bitter? Vem har sagt att jag är det?? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0