nerbäddad

Hej alla glada.

Jag ligger inbäddad med täcke djupt nere i soffan... Köpte godis på vägen hem som jag tänkte mysa lite med. Som vanligt käkar man upp alltihopa och mår illa, tänderna gör ont och alla andra biverkningar man får av för mycket godisätande. Godis är gott. Riktigt gott. I måttliga mängder.... Att jag ALDRIG lär mig, jag blir lika äcklad varje gång av för mycket godis, det är ju inte ens gott då längre... bläääääää

Hade tänkt att slå på TVn ikväll och kika lite, men just nu njuter jag av det som är. Inte en människa hemma, helt tomt. Jag och min data i mörkret... Saknar redan min Maria. Vet inte hur jag ska klara mig utan dig den här veckan, samtidigt vet jag ju att det går =P Maria, du har betytt sååå mycket för mig den här veckan, jag hoppas du vet om det!! <3 <3

Kvällar som denna längtar man extra mycket efter någon att få ligga brevid... Inte det att jag inte trivs i mitt eget sällskap, för det gör jag verkligen... Men att få ha någon brevid sig som man tycker om, någon som kan ta ens hand, någon som kan titta på en rakt i ögonen... Jaa, ni vet den känslan. Jag saknar den!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0