Ny glänsande ägodel

Yeeey!!!! Jag har nu blivit ägare till en ny dator... Den gamla har nu, efter ca två o ett halvt år, totalt gett upp... Så nu sitter jag här med en blänkande och glansig ny skinande sak.. hehe... Men jag förstår inte hur jag kunde låta övertalas att åka ändå in till stan o köpa den bara för att spara fem hundra kronor, men Viktor och Mysen fick mig på andra tankar.. vilket jag iof tror var väldigt bra eftersom Viktor har suttit med den nya datan i säkert nästan en o en halv timme och installerat grejer och tagit bort en massa skräp som inte någonsin kommer att behövas. Jag hade ju då aldrig haft det tålamodet (om jag ens hade fattat vad han höll på med - vilket jag INTE gjorde)... TACK VIKTOR <3 <3 <3

Imorgon e det dags för min gamla skola att ta studenten - så jag ska dit och njuta av att se glädje runt omkring mig!!! (och hälsa på alla goa lärare som jag saknar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0