Personalfest och utbildningsstart

I know... nu har det varit dåligt på uppdateringsfronten igen. Men jag får väl skylla på personalfesten och utbildningen eller något :)

Som sagt, igår var det samling på Grönalund för hela gymgänget!! Jag hade en helt underbar kväll.... grymt kul med femkamp, god mat och berochdalbana... Passade på att åka den nya med ett gäng av oss - den var gryyyymt härlig, men över väldigt snabbt. Dessutom blev det ett besök i fritt fall för mig, Hans, Anders och Gustav!! Kvällen drog vidare till grodan där vi var en liten stund innan vissa drog vidare tll ytterligare ett ställe.

Idag har ja haft utbildning precis hela dagen. I början gick det asbra, jag förstod allt vad vi pratade om etc. Men mot eftermiddagen - oh my goood!!! Just nu e jag som ett stort frågetecken som har blandat ihop alla 1000 nya begrepp och som inte fattar någonting... *Puh*

Skriver lite mer sen då jag har återhämtat mig från helgens bravader =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0