Pigg

Godmorgon!!

Imorse vaknade jag upp utav mig själv för ca en timme sedan. Sååå skönt att få sova tills kroppen känner att det känns okej. Sen låg jag och mornade mig lite i sängen. Äter just nu lite frukost, e ledig från skolan idag så jag tänkte dra och träna och sen kanske åka in till stan och mysa lite där i det fina vädret =) Det e ju lön idag dessutom *oops* Håll hårt i plånboken Frida!!


Vi drar till med en liten meningslös skitgrej (som Mysen kallar det), som kan bli rätt så kul. Man ska gå in i inkorgen på sin mobil, och sedan klicka ner 10 sms och skriva vad som står i smset på frågorna. HAHA

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Kan du vänta någon timme?

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
 Saknar dig :) Puss

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Tänker på dig!!

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Åh tack :) Har saknat dig jätte mycket.. Är du hemma? <3

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Sverige är ju så grymma alltså

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Jag mår braa!! Tack för att du finns...

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
hahahaha :) Ilska det gillar vi ;)

8. Vad vill du höra mest av allt?
Saknat dig

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Vad kul! Jag är så stolt

10. vilken är din mest romantiska replik?
Nej sminka igen :)

11. vad skulle du säga om du blev bestulen?
Hej! Din faktura med nr ***** finns nu på ditt Mina sidor. Vi drar 422:- från ditt bankkonto 2009-06-01. MVH telenor

Hihihhi... det här blev ju rätt kul ändå =P

Kommentarer
Postat av: Mysen!

hahahahahha kul ju !!!! :D



5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Sverige är ju så grymma alltså



hahahah

2009-05-25 @ 12:59:19
URL: http://itoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0