Projekt...

Att påstå att vi gjorde något speciellt i skolan idag, det är att ta i. Det blev snarare en liten pratstund angående projektarbetet som drar igång på allvar till hösten. För mig finns det en del val att göra. Först och främst måste jag bestämma om jag vill arbeta själv eller i grupp. Har redan pratat med Mysen och Lolle om att göra ett arbete ihop med dem. Samtidigt vet jag inte om jag kanske vill arbeta själv.... Just för tillfället står det mellan två saker som jag skulle vilja göra om jag ska arbeta själv. Den ena är att anmäla mig till en bodyfitness tävling och jobba för att nå ett specifikt mål. Jag har ju drömt om det ett tag... hihi.... Tanken e då att jag ska undersöka hur man mår psykiskt under en sådan period och också se om en "vanlig" person klarar av att uppnå ett sådant mål... Och massa fler syften därtill!! Undrar bara vad morsan skulle säga?! ;-P

Den andra grejen skulle vara att skriva en egen bok. En riktig bok som ska bindas ihop, med framsida och allt. Det skulle helt enkelt vara en självbiografi, som skulle bli ett sätt att bearbeta alla åren som gått. Samtidigt skulle målgruppen kunna vara andra ungdomar eller vuxna som har unga som mår dåligt omkring sig.. Ja, som ni förstår kräver båda grejerna en rejäl genomtänkare... :)

Har varit ute o gått i solen i en timme, har nu precis ätit lite lunch. Idag blev det pasta med skinka, majs och avocado - mums!! Har knappt börjat plugga musklerna än, fy skäms Frida!!! Det ska jag ta tag i framåt kvällen. Nu väntar jag på att syster kommer så att vi tillsammans kan åka till andra syster och hälsa på. Micaela o Rickard har skaffat en till liten hund som jag ska mysa med <3


systrarna små <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, låter som två superbra idéer ju! Fan va kul med fitnesstävling, har oxå funderat lite i dom banorna ;D

2009-05-07 @ 18:02:20
Postat av: Zozzo

haha, namnet kom inte med sist :P Det va från mig iaf

/zozzo

2009-05-07 @ 18:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0